FinansWatch

Forsikringsselskab skyder tocifret millionbeløb i ny kampagne: "Vi engagerer os på et dybere plan"

Det svenske forsikringsselskab If, der har 3,6 mio. kunder, har netop lanceret en kampagne, der bl.a. skal vise, at en kunde "ikke bare er en police". Det fortæller kommunikationschef Birgitte Ringbæk.

Forsikringsselskabet If er klar med en ny kampagne og et nyt slogan. Foto: PR/If

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FinansWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FinansWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

FinansWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Finansjob

Se flere

Se flere