FinansWatch

Forsikringstal skal sikre Gjensidiges kunder den rigtige dækning

På fem minutter kan Gjensidiges kunder med en ny løsning tjekke, om de er over- eller underforsikrede. Løsningen løser et af kerneproblemerne for forsikringsselskaberne, fortæller marketingdirektør Vivi Kofoed.

Vivi Kofoed, marketing- og CRM-direktør i Gjensidige Danmark | Foto: PR/Gjensidige/Lars Svankjær

Gjensidige Danmark har tirsdag lanceret et nyt koncept kaldet "Forsikringstallet", der skal sikre, at forsikringsselskabets kunder hverken er over- eller underforsikrede.

Forsikringstallet går ud på, at kunderne på fem minutter ved at svare på nogle spørgsmål online kan få et tal ud, der indikerer, hvor godt forsikret man er i forhold til sine behov.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs