Ringe kendskab hos danskerne bag Gjensidiges rebranding af opkøbt selskab

Kendskabet til Mølholm Forsikring var for lavt i den brede befolkning, til at brandet passede ind i Gjensidiges strategi om at sælge flere sundhedsforsikringer direkte til danskerne.
Vivi Kofoed, marketing- og CRM-direktør i Gjensidige Danmark | Foto: PR/Gjensidige/Lars Svankjær
Vivi Kofoed, marketing- og CRM-direktør i Gjensidige Danmark | Foto: PR/Gjensidige/Lars Svankjær

Som FinansWatch kunne fortælle i januar, har man i Gjensidige brugt sommeren på at nedlægge Mølhom Forsikrings eget brand, for i stedet at sælge sundhedsforsikringerne under Gjensidiges eget navn. Bag beslutningen ligger, at Mølholm havde en stærk sundhedsfaglig profil, men at kendskabet til forsikringsselsakbet haltede efter, fortæller Vivi Kofoed, marketingdirektør i Gjensidige, til Dansk Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også