FinansWatch

Alm. Brand skruer op for besparelser i 2022 efter Codan-køb

Forsikringskoncernen kan høste 20 mio. kr. mere i synergieffekter i år end tidligere udmeldt, efter Codan er kommet ind i familien. Omkostningerne til integrationen bliver også højere end ventet.

Codan blev tidligere på året en del af Alm. Brand Group. Prisen for forsikringsselskabet var 12,6 mia. kr. | Foto: Mathias Svold/ERH

Alm. Brand Group kan skære en større luns af sine omkostninger efter købet af Codan, end forsikringskoncernen hidtil har ventet. Det viser selskabets regnskab for andet kvartal.

Hidtil har Alm. Brand Group forventet, at synergierne af opkøbet i 2022 vil løbe op i 90 mio. kr. Det beløb skruer koncernen nu op til 110 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs