FinansWatch

Alm. Brand vil styrke sin erhvervsforretning med nyt tiltag

Alm. Brand Group vil med en lancering af et nyt brand tiltrække flere nye og fastholde eksisterende erhvervskunder.

Kim Bai Wadstrøm er koncerndirektør i Alm. Brand. | Foto: PR/Alm Brand

Selvom forsikringsselskabet Alm. Brand med opkøbet af Codan har sendt sig selv helt i front på erhvervsforsikringsmarkedet, så lancerer koncernen et nyt brand, Erhvervssikring, der skal appellere til nye erhvervskunder og fastholde eksisterende, skriver Børsen.

Erhvervsikring skal sælges via såkaldt bankassurance, hvor bankerne bliver salgskanal.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs