FinansWatch

Codan bliver spydspids i ny kampagne målrettet håndværkerbranchen

Forebyggelse af småskader, der typisk falder under selvrisiko-grænsen, kan spare håndværkervirksomheder penge, lyder det fra forsikringsselskabet Codan. Derfor lancerer forsikringsselskabet nu en kampagne, der skal forebygge småskaderne.

En ny kampagne skal afhjælpe småskader hos håndværkere. | Foto: Katrine Hørup Noer

Vandskader, brækkede bordplader eller pletter på gulve er ofte småskader, som håndværkervirksomheder oplever. Men selvom skaderne ikke er så store og i mange henseender sorterer under grænsen for selvrisiko, så påvirker det bundlinjen hos håndværkerne.

Forsikringsselskabet Codan, der er en del af Alm. Brand Group, lancerer nu en indsats med råd og nye værktøjer, der skal hjælpe med at forebygge småskaderne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs