Alm. Brand ser frem til monopolbrud med nyt Mitid

Alm. Brand ser indførelsen af det kommende Mitid som et vigtigt brud på Nets' monopol, som samtidig kan sætte gang i mere innovation.
Alm. Brand ser mange fordele i indførelsen af det nye Mitid | Foto: PR / Alm Brand
Alm. Brand ser mange fordele i indførelsen af det nye Mitid | Foto: PR / Alm Brand

Det nye Mitid, der afløser Nemid, kan sætte gang i konkurrencen og innovationen og er samtidig et vigtigt monopolbrud. Det udtaler Kristian Hjort-Madsen, direktør for forretningsudvikling og digitalisering i Alm. Brand, til Børsen Pro.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også