FinansWatch

Sådan vil Alm. Brands topchef nå sine fem mål for 2022

Rasmus Werner Nielsen har som konstitueret adm. direktør sat fem "relativt ambitiøse" mål for Alm. Brand. De skal især nås ved krydssalg, men også en ny form for partnerskaber kan komme i spil.

Rasmus Werner Nielsen, konstitueret adm. direktør i Alm. Brand | Foto: PR/Alm. Brand

Der ligger et uudnyttet potentiale og venter i Alm. Brand. Det var opdraget fra bestyrelsen, da den valgte at fyre Søren Boe Mortensen som adm. direktør, indsætte Rasmus Werner Nielsen som midlertidig afløser og sætte ham i spidsen for at lægge en plan for finanskoncernen.

I grove træk er fokus det samme, som det hele tiden har været med strategien fra 2017, "Kundens Alm. Brand". Nemlig at Alm. Brand skal udnytte, at man både har forsikring, bank og pension i én forretning, og at man på den måde kan krydssælge til kunderne i de enkelte forretningsben.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs