FinansWatch

Betalingsløsning fik 7-Eleven hurtigt tilbage i ringen efter hackerangreb

Et hackerangreb lagde i august 7-Elevens butikker ned, men via betalinger over en telefon lykkes det kæden at komme hurtigt på fode igen.

Softpay har udviklet en løsning, hvor virksomheder kan tage imod betaling fra kunder via en Android-telefon. | Foto: PR

I august angreb hackere 7-Eleven og gjorde betalinger umulige i kædens 176 butikker i landet. Men via en betalingsløsning fra virksomheden Softpay, der formidles via Nets, kunne 7-Eleven på under et døgn, og mens systemerne stadig var nede, igen tage imod betalinger.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs