FinansWatch

Klarna lancerer strategiskifte med prisoverrækkelse

Den svenske betalingskæmpe Klarna vil ikke nøjes med at være en betalingstjeneste. Nu er fokus i større grad kommet på at levere marketingtjenester til virksomheder. Og det skydes i gang med en prisoverrækkelse.

Foto: Klarna

De seneste år har betalingskæmpen Klarna opkøbt flere virksomheder og brugt ressourcer på at udvikle tjenester, der ikke har noget med betaling at gøre. Klarna vil nemlig være en vækstpartner for de virksomheder, Klarna samarbejder med.

Til at skabe øget fokus om dette ønske, lancerer Klarna onsdag en ny pris kaldet ”Klarna Growth Awards”, hvor onlinebutikker fra Danmark, Finland, Sverige og Norge får mulighed for at vinde skræddersyede vækstpakker til en værdi af omkring 13 mio. kr. Vækstpakkerne består af abonnementer på Klarnas tjenester og annoncering i Klarnas app.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Klarna tavs om stor spareplan

Hverken i Danmark, Norge eller på hovedkontoret i Sverige er der svar at hente om, hvordan Klarnas spareplan vil ramme fintech-selskabets afdelinger.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs