FinansWatch

Danske Bank får europæisk pris for sin brug af mobiltelefon

Landets største bank modtager international hyldest for sin brug af mobiltelefon som platform.

Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/REUTERS / X04292

Danske Bank har fået en international pris for sin måde at bruge mobiltelefonen til at henvende sig til kunderne på. Det skriver banken i en meddelelse til FinansWatch, efter prisuddelingen European Customer Centricity Awards 2020 er blevet afholdt virtuelt.

Banken oplyser, at der er målt på parametret "meningsfuld kundeengagement."

"Vi har et stort fokus på kundeoplevelsen, som kræver et godt samarbejde på tværs af hele organisationen, hvor forretning, data, it, rådgivere og alle spiller sammen, så det er fantastisk dejligt for holdet at blive anerkendt for indsatsen," siger Line Munkholm Haukrogh, senior vice president og chef for digital bankforretning i Danske Bank, i meddelelsen.

Danske Bank løber med "the double" ved Årets Digitale Finansvirksomhed

PFA gentager succes ved Årets Digitale Finansvirksomhed

 

Relaterede

FinansWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Finansjob

Se flere

Se flere