FinansWatch

Medie: Ekspres Bank vil fjerne fordomme om kviklån

En ny reklamekampagne skal ifølge Ekspres Bank være med til at nedbryde fordommene om, hvem der låner penge til forbrug.

I den kommende tid vil tv-seere kunne møde kunderne hos Ekspres Bank, der er ejet af franske BNP Paribas, i reklameblokken. Flere kunder har nemlig sagt ja til at være med i reklamefilmene, skriver Berlingske Business.

Ifølge Klas Johan Claesen, der er marketingdirektør i Ekspres Bank, er målet med kampagnen blandt andet at nedbryde fordommene om de mennesker, der tager kviklån.

"Vi møder fortsat holdningen,a t det kan være tabubelagt at optage et lån til forbrug. Og det tabu vil vi gerne gøre op med. Seks personer står frem i vores kampagne, men vi har flere hundredtusinder af kunder i vores bank. Geografisk finder du vores kunder i hele landet, i et bredt aldersspænd og inden for hele indkomstspektret," siger han.

Forsiden lige nu

Seneste Pengeinstitutter

Relaterede

FinansWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Finansjob

Se flere

Se flere